Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Szukaj szkolenia Szukaj szkolenia dla siebie.

Typ szkolenia

Wyszukiwanie zaawansowane

od
do

od
do

Obecnie nie ma szkoleń spełniających podane kryteria.

Zmiana zapytania
Nowe wyszukanie Nowe zapytanie
Rynek szkoleń* Zapytaj o szkolenie

* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.

Może zainteresują Cię te szkolenia?

Szkolenia promowane

Karta charakterystyki i scenariusze narażenia
J.G.Training szkolenia specjalistyczne

Celem szkolenia jest omówienie karty charakterystyki oraz załączników do karty - tzw. scenariuszy narażenia.

Termin: 2025-06-24 - 2025-06-24 Lokacja: online, Mazowieckie

890.00 zł

1094.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Zarządzanie Zmianą -rola i zadania menedżera w przeprowadzaniu zespołu przez zmiany. -2 dniowe warsz
WSTRONEROZWOJU

Szkolenie przeznaczone jest dla kadry zarządzającej.► zapewni wzrost wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zmianą

Termin: 2025-12-08 - 2025-12-09 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie

1290.00 zł

1586.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie otwarte.
Jak obsługiwać reklamacje, aby nie tracić Klientów? -2 dniowe warsztaty praktyczne
WSTRONEROZWOJU

Reklamacje Szkolenie | Jak skutecznie przyjmować i odpowiadać na uwagi Klientów

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -
WSTRONEROZWOJU

Obsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center

Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia.

Do uzgodnienia Szkolenie zamknięte.

Szkolenia

Profesjonalna obsługa Klienta
INFOBIZTECH Sp. z o.o.

Szkolenie w formie warsztatów praktycznych.Rozmowy, różnice, podobieństwa klienta.Sposób postępowania wobec klienta z uwzględnieniem etycznych zasad sprzedaży

Termin: 2025-12-02 - 2025-12-02 Lokacja: Szkolenie o n l i n e, Mazowieckie

590.00 zł

725.70 zł brutto (Vat 23%)

Szkolenie zamknięte.

Obiekty i ośrodki szkoleniowe

Hotel*** "Zajazd Piastowski"
Hotel Kazimierz Dolny, Lubelskie
Więcej...
CONCORDIA DESIGN NOWOCZESNE CENTRUM KREATYWNOŚCI I BIZNESU
Centrum Konferencyjno-Szkoleniowe Poznań, Wielkopolskie
Więcej...

Zobacz interesujące artykuły

Śląski Kongres Ludzi Marketingu
2009-05-19 12:37:56

Misją " Trzeciego Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu" jest integracja środowiska najbardziej aktywnych menedżerów odpowiadających za szeroko pojęte działania marketingowe w firmach naszego regionu oraz przedstawienie im doświadczeń, rozwiązań i możliwości rozwoju poprzez wzajemną lokalną współpracę.

Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
2009-04-06 14:16:31

Koło Naukowe Zarządzania Zasobami Ludzkimi „Experience” działające przy Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej jest organizatorem II Studenckiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej z cyklu Trendy w Zarządzaniu Zasobami Ludzkimi – Koncepcja Work – Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej.

Artykuł Work - Life Balance a kierunki rozwoju funkcji personalnej
Wszędobylski edutainment
2008-07-08 11:56:27

Dzięki popularności mediów elektronicznych, gier komputerowych, Internetu, oraz urządzeń mobilnych rośnie również popularność edutainment – jest on coraz częściej wykorzystywany do przekazu wiedzy i umiejętności w najróżniejszych obszarach aktywności społecznej, zarówno w ramach edukacji nieformalnej, jak i poważnych szkoleń zawodowych.

Artykuł Wszędobylski edutainment
Projekt – Kobieta Sukcesu
2008-06-04 17:44:42

Województwo dolnośląskie wyszło naprzeciw potrzebom kobiet, które z różnych powodów nie miały do tej pory okazji zaistnieć na rynku pracy. W związku z tym przygotowano szereg szkoleń, które umożliwią zdobycie ciekawych kwalifikacji lub podniesienie tych zdobytych do tej pory.   Przygotowany cykl szkoleń współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?
2008-02-12 17:15:35

Pracownik został wysłany na szkolenie i co dalej. Co może zrobić pracodawca aby wiedza ze szkolenia została należycie wykorzystana w codziennym życiu firmy.

Artykuł Wysyłamy pracownika na szkolenie i co dalej?

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia zarządzanie czasem Gorzów Wlkpwojewodztwo

© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.